Ochrona danych osobowych (RODO) a marketing, od maja 2018

  • „Przepisy nie będą dokładnie określać, w jaki sposób zabezpieczać dane. Każdy, kto je gromadzi i przetwarza, będzie musiał podjąć decyzję, jak to robić, a organ nadzorczy to sprawdzi”
  • Użytkownicy otrzymujący natrętne smsy lub e-maile będą mogli zgłosić tę sytuację do UODO. Prezes może zdecydować o ograniczeniu sposobu korzystania z danych osobowych wyłącznie do ich posiadania.

Bibliografia: Maciej Deja, Głos Wielkopolski, poniedziałek 25 września 2017 „Będzie rewolucja w ochronie danych osobowych”

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s