regulamin konkursu jak stworzyć

źródło: http://czaplicka.eu/regulamin-konkurs-facebook/

 

Regulamin konkursu na Facebooku – co się powinno w nim znaleźć?

Postanowienia ogólne

  • kto: organizator oraz koordynator (jeśli np. w Twoim imieniu robi to agencja)
  • gdzie: kraj
  • po co: cel konkursu
  • za co: kto płaci za nagrody
  • kiedy: harmonogram
  • jak: na podstawie regulaminu lub innego dokumentu określającego zasady zabawy

Zasady i przebieg konkursu oraz wyłaniania zwycięzców

  • kto może być uczestnikiem (np. osoby pełnoletnie, które polubią fanpage itd.)
  • wykluczenie (np. członkowie rodzin organizatorów itd.)
  • ile zgłoszeń można przesłać, czy można zwiększyć swoje szanse w jakiś sposób
  • co trzeba zrobić
  • czego nie można robić – zaznacz jak można zostać zdyskwalifikowanym
  • kto wygrywa
  • jak osoby, które wygrały dowiedzą się o wygranej
  • w jaki sposób otrzymają nagrody i jakie warunki muszą spełnić, żeby je otrzymać

Nagrody

  • lista nagród oraz ich wartość z przypisaniem do konkretnego miejsca (np. dla osoby, która wygra nagroda x, dla drugiego miejsca nagroda y…)
  • brak możliwości wymiany nagrody na równowartość pieniężną
  • brak możliwości przenoszenia nagrody na kogoś innego
  • zapis, że uczestnik konkursu odpowiada za dostarczenie stosownych danych (np. adres do wysyłki)

Reklamacje

  • harmonogram (do kiedy można zgłaszać)
  • jak można zgłaszać
  • dokąd kierować reklamacje
  • co powinno być w reklamacji
  • inne ważne informacje

Postanowienia końcowe

  • obowiązek akceptacji regulaminu, jeśli uczestnik chce wziąć udział w zabawie
  • kwestia praw autorskich i naruszania innych praw
  • w kwestiach nieuregulowanych tym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego

Regulamin konkursu na Facebooku jest niezmiernie ważny! Staraj się pisać tak, żeby przeciętna osoba była go w stanie zrozumieć (unikaj żargonu prawniczego i zbyt dużo odniesień technicznych).

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s