Kiedy maile trafiają do spamu?

Trafiły do spamu, bo…

  • Treść Twojego newslettera budzi zastrzeżenia.
  • Baza adresów e-mail, którymi dysponujesz nie została zdobyta uczciwie.
  • Twoim kampaniom e-mail marketingowym niczego nie można zarzucić, ale na pewno nie są regularne.
  • Wysyłasz wiadomości z nieznanego subskrybentom adresu.
  • Jak dużo w e-mailu jest słów, których w nadmiarze używają spamerzy. Przykłady: „za darmo”, „nagroda”, „kup”.
  • Czy dołączyłeś do wiadomości załączniki.
  • Jakie są proporcje obrazu do tekstu.
  • Czy linki, które są zawartością newslettera cieszą się dobrą reputacją.

Wysyłaj newslettery regularnie

Trzymaj się jednego adresu e-mail nadawcy

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s