SPRYTNE PYTANIA DO KLIENTÓW NA ETAPIE PRZYGOTOWYWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ

SPRYTNE PYTANIA DO KLIENTÓW NA ETAPIE PRZYGOTOWYWANIA KAMPANII REKLAMOWEJ

POZNAĆ OBECNĄ SYTUACJĘ KLIENTA
POZNAĆ POŻĄDANĄ SYTUACJĘ KLIENTA

POZNAĆ OBECNĄ SYTUACJĘ KLIENTA

• Jak reklamują się Państwo online? A jak offline?

• Kim są Państwa główni konkurenci? Czym wyróżnia się Państwa firma?

• Jakie zmiany obserwują Państwo na rynku? Które

trendy/warunki mają największy wpływ na Państwa

działalność?

• Gdzie promują Państwo swoją firmę (online i offline)?
Dlaczego zdecydowali się Państwo na te kanały?

• Jakie są Pana/Pani najważniejsze cele?

* Co jest dla Pana miarą sukcesu?

* Jakie są Państwa cele marketingowe?

* Czy wiedzą Państwo, jak trafia do Państwa większość klientów?

* Jakie są cele Państwa witryny?

* ile kosztuje pozyskanie nowego klienta?

* Kim są Pana klienci?

POZNAĆ POŻĄDANĄ SYTUACJĘ KLIENTA

Jakie są najważniejsze cele firmy na ten rok i jak je Państwo realizują?

• Jak chcą Państwo dalej rozwijać działalność?

• Z jakimi wyzwaniami i przeszkodami będą się Państwo musieli zmierzyć?

• Czy chcą Państwo zwiększyć udział jakiegoś produktu lub jakiejś usługi w przychodach?

Cele indywidualne

• Jakie są Pana/Pani cele na ten kwartał/rok?

• Jakie niezrealizowane dotąd projekty bardzo chciał(a)by Pan/Pani rozwinąć?

Marketing

• Czy wolą Państwo skupić się na pozyskiwaniu czy na utrzymywaniu klientów? Dlaczego?

• Czy są Państwo zadowoleni z obecnego poziomu sprzedaży, czy chcą Państwo ją zwiększyć?

• Czy zadowala Państwa poziom świadomości marki?

 

1. Wymyśl scenariusz

To znakomity sposób na prezentację różnych rozwiązań podczas jednego spotkania. Pamiętaj, że scenariusz musi być prosty, by Twoi klienci mogli go później łatwo sobie powtórzyć. Dobry scenariusz często zawiera następujące elementy:

1 Imperatyw  ->2  Cele klienta – > 3 Konkurencja – > 4 Oferta – > 5 Dalsze kroki

1 – Zacznij od przedstawienia EMOCJONALNEGO powodu, dla którego Twój klient powinien natychmiast podjąć działanie.

2 – Skoncentruj się na celach klienta i przedstaw rozwiązanie jednego z największych wyzwań, które stoją przed jego firmą.

3 – -Nawiąż do konkurencyjnych firm z branży, w której działa Twój klient. Powiedz, że one już stosują takie rozwiązania

marketingowe online i osiągają

4 – Powiedz, co możesz zrobić, by pomóc klientowi (użyj „propozycji”).

5-  Zapytaj klienta o jego zdanie i doprecyzuj plan działania, harmonogramy itd.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s