Moje panele informacyjne i raporty niestandardowe Google ANALYTICS

 

panel informacyjny specjalisty SEM:
https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=uFeWLRi2Rr6ayc7aWrYuXQ

 

raport z adwords z roi
http://goo.gl/AtVvGV

demografia przychodów – raport niestandardowy

https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=Pnd3yN-nQyaQ9P679XZR9g
https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=5jelsJhOSYaW7hQvQ1QjXg

najważniejsze czynniki wpływające na konwersję
http://goo.gl/CmRGMI

Efektywność źródeł ruchu
http://goo.gl/hlS60Y

Efektywność stron witryny (średnio to wychodzi na witrynach które mają tylko dane ecommerce – 100% ruchu pochodzi z koszyka)
http://goo.gl/xQeT4L

dni i godziny tygodnia a przychód
http://goo.gl/MZ41T8

bezpłatne wyszukiwania a przychód
http://goo.gl/DCBi4f

Testowe raporty – skuteczność Adwords
https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=-J4OAujMQrq964wuB9DdFA
https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=XuG5i-KuSWymEa5mxWJOww

Testowy raporty – analiza przychodów
https://analytics.google.com/analytics/web/template?uid=il77KbjNQhGPBknMMmf2iQ

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s