Wi-Fi hotel marketing

https://socialwifi.com/pl/jak-skutecznie-wykorzystac-inteligentne-wi-fi-w-twoim-hotelu/

Jak skutecznie wykorzystać inteligentne Wi-Fi w Twoim hotelu?

Pierwszy krok – zaspokojenie potrzeb klientów

Z punktu widzenia klienta, bezpłatne Wi-Fi stanowi ogromny atut hotelu. Wg Amba Hotels, dla 64% klientów dostęp do bezpłatnego Wi-Fi jest czynnikiem warunkującym wybór hotelu. Co więcej, 38% z nich uważa brak Wi-Fi za nieakceptowalny i zarezerwuje pokój w innym hotelu. Jak wynika z przywołanych statystyk sieć Wi-Fi jest nie tylko udogodnieniem, lecz potrzebą i wymaganiem, którego oczekują klienci.

Poznaj swoich Gości

Social WiFi to skuteczne narzędzie do zbierania informacji o Gościach, którzy korzystają z internetu zarówno w momencie zalogowania do sieci bezprzewodowej, jak również później. W trakcie procesu logowania uzyskujesz ich adres e-mail, wiek i płeć. Wiedza ta pozwoli zaplanować precyzyjną komunikację marketingową Twojego hotelu i wysyłać targetowane mailingi – inne do kobiet, a inne do mężczyzn. Mamy tu do czynienia z sytuacją „win-win”, w której z jednej strony pozyskujemy dane o Gościach, a z drugiej oferujemy im korzyść w postaci spersonalizowanej oferty, vouchera czy zniżki.

Informuj o hotelu i atrakcjach w okolicy

Stronę powitalną zintegrowaną z profilem na Facebooku możesz wykorzystać do informowania o hotelu i atrakcjach w okolicy, zameldowania czy zachęcenia do aktywności w social media. Twoi Goście, po pierwszym zalogowaniu do inteligentnego Wi-Fi w hotelu, otrzymają na adres mailowy wiadomość z informacjami dotyczącymi doby hotelowej, okolicznych atrakcji, czy aktualnych promocji.

Komunikuj się z Gośćmi na wyższym poziomie

Social WiFi to również kanał komunikacji, dzięki któremu możesz kontaktować się z Gośćmi, pozyskać nowych klientów, zachęcić aktualnych klientów do większej aktywności i sprawić, by odwiedzali Cię częściej. Dzięki wysyłce personalizowanego e-mailingu, komunikacji  atrakcyjnej oferty promocyjnej, programu lojalnościowego czy konkursu, budujesz relację.

ekran1ekran 2ekran 3

Odkryj potencjał WiFi i social media

Klient zalogowany do WiFi może polubić profil hotelu, zameldować się czy zostawić komentarz.  Jeden meldunek dociera średnio do 120  znajomych, co stanowi reklamę Twojego hotelu, zwiększa jego zasięg i rozpoznawalność.

Integruj Wi-Fi z innymi narzędziami

Zebrane podczas logowania maile możesz automatycznie wyeksportować np. doFreshMaila lub SALESmanago. Do Social WiFi wkleisz również kody remarketingowe z Google lub Facebooka i wyświetlisz Gościom hotelowym reklamy.

Dbaj o najwyższą jakość obsługi

Dzięki systemowi gwiazdkowo-opiniowemu zbierzesz feedback i zadbasz o satysfakcję klientów. Dobę po opuszczeniu hotelu Twój Gość otrzyma automatycznie zapytanie o poziom zadowolenia z jakości obsługi oraz prośbę o zostawienie opinii w partnerskim serwisie TripAdvisor.

Oszczędzaj dzięki przekierowaniu rezerwacji z OTA

Social WiFi pomoże Ci również w przeniesieniu części rezerwacji dokonanych w OTA np. booking.com do systemu rezerwacji Twojego hotelu. Dzięki temu aktywujesz bezpośrednią sprzedaż na stronie internetowej, oszczędzając na prowizji nawet do 15%.

Udostępniaj pakiet konferencyjny

Podczas konferencji możesz aktywować dla Gości Pakiet Konferencyjny. Uczestnicy konferencji otrzymają maila z harmonogramem, wykazem prelegentów, opisem prelekcji i dodatkowe informacje, które zdecydujesz się im przekazać. Będą mogli wrócić do tych treści w dowolnym momencie.

CASE STUDY MŁYN JACKA HOTEL&SPA

loga do case studyy

Eksport bazy

Dzięki Social WiFi, Hotel Młyn Jacka&SPA buduje bazę gości hotelowych, którą automatycznie eksportuje do SALESmanago. Umożliwia to pełną automatyzację działań marketingowych.

Komunikacja z Gośćmi

Po zalogowaniu do sieci Wi-Fi Goście otrzymują maila w formie informatora o hotelu i atrakcjach w okolicy, w którym znajdują się informacje dotyczące hotelu, zabiegów SPA oraz pomysłów na spędzenie wolnego czasu np. w hotelowej kręgielni. Mogą również polubić profil na Facebooku lub zameldować się, co przynosi niezwykle skuteczną osobistą rekomendację.

Badanie jakości obsługi

Goście wyrażają opinie o hotelu i obsłudze poprzez intuicyjny system gwiazdkowo-opiniowy, który zintegrowany jest z serwisem TripAdvisor. Ma to znaczenie wizerunkowe i wpływa na budowanie relacji.

Skuteczny e-mail marketing

Zgromadzone podczas procesu logowania dane, jak płeć, wiek, czy sposób logowania, pozwalają na wysyłkę kampanii mailingowych, personalizację komunikatów marketingowych, oraz precyzyjny remarketing. Goście otrzymują również informacje o aktualnych promocjach, kupony ze zniżką czy vouchery.

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s