Gdy duży współczynnik odrzuceń podstrony

  • sprawdzić zawartość – czy czytelna, jak prowadzi czytelnika
  • sprawdzić architekturę strony – czy call to action przejrzyste, nawigacja,
  • szybkość ładowania (czy nie za długa)
  • czy zgodna z treścią reklam?
  • czy zgodna z wybranymi frazami, na które jest prowadzone SEO lub kampania

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s