Gdy duży współczynnik odrzuceń podstrony

  • sprawdzić zawartość – czy czytelna, jak prowadzi czytelnika
  • sprawdzić architekturę strony – czy call to action przejrzyste, nawigacja,
  • szybkość ładowania (czy nie za długa)
  • czy zgodna z treścią reklam?
  • czy zgodna z wybranymi frazami, na które jest prowadzone SEO lub kampania
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s