Statystyki dotyczące hoteli na 2016

  1. THE SMART HOTELIER’S GUIDE TO 2016 DIGITAL MARKETING BUDGET PLANNING BY MAX STARKOV AND SARA O’BRIEN
  • W 2016 zwiększy się zainteresowanie klientów:

Bez tytułu

  • Według badań Google 55% rezerwacji odbywa się online
  • Strona i strategia marketingowa muszą być konkurencyjne w stosunku do działań pośredników OTA.
  • Przykłady niekorzystnej polityki doradztwa pośredników OTA: http://www.tnooz.com/article/ota-revenue-management-advice-can-be-tricky-for-hotels/
  • Konieczność posiadania przez Hotel dynamicznego systemu umożliwiającego tworzenie ofert specjalnych i rabatów, wiodących promocji, umieszczania treści marketingowych na wszystkich podstronach , tworzenia kalandarza wydarzeń itp…
  • marketing wielokanałowy (multichannel) – promocja ofert sezonowych, aplikacje internetowe
  • Dynamic Content Personalization targeting: niektórzy klienci mogą szukać noclegu z darmowym parkingiem (jeżeli w okolicy jest trudno o parking) lub darmowym śniadaniem jeżeli w okolicy jest drogie jedzenie. Osobne landingpejdże dla różnych grup targetowych, każda podstrona sprzedaje!
  • 21% przychodów z rezerwacji online pochodzi z urządzeń typu mobile
  • 65% użytkowników zaczyna poszukiwanie ofert na urządzeniach mobilnych (badania Google), 55% użytkowników korzysta z wielu urządzeń naprzemiennie
  • retargeting, Dynamic Content Personalization
  • E-mail marketing z pomocą segmentowanych list według zainteresowań. Maile i langingpejdże responsywne, max 1-2 promocje na maila, dobry timing sezonowy, e-mail powitalny jest kluczowy!!!
  • Programy lojalnościowe i doceniające gości
  • STATYSTYKI zachowania internauty – Badania Google:  – 17 dni trwa podejmowanie decyzji – użytkownicy wykonują średnio 8 sesji wyszukiwań – odwiedzają 18 stron www – wykonują 6 kliknięć przed samym wykonaniem rezerwacji
  • hotel musi drogą wizualną opowiedzieć klientowi, historię, sen o tym, jak będzie się czuł w  hotelu, wyjątkowe doznanie za pomocą cyfrowych kanałów komunikacji
  • 75% budżetu marketingowego powinno być przeznaczone na kampanie online, tylko 4% na kampanie innych typów.

Typy kampanii: 

-SEM, SEO, Email Marketing, Dynamic Rate Marketing on the top travel networks, Social Media, Online Media,

-Reservation Recovery   

1- automatyczny, spersonalizowany e-mail do osób, które nie sfinalizowały rezerwacji
2- odzdzwanianie i finalizowanie po spytaniu o przyczynę)
3-baner dla osób, które opuszczają stronę bez zamówienia, przyklad:

retargeting

Dynamic Content Personalization
1- różnicowanie treści, cen i contentu za pomocą – list IP, listy adresów mailowych, kampanii remarketingowych
2. Różnicowanie przekazu dla klienta biznesowego i rodzinnego, klienta krajowego i zagranicznego
3- różnicowanie treści zależnie od wyszukań słów kluczowych

Past booker personalization
1) Promocje dla starych klientów
2) promocje dla klientów powracających 1 raz
3) Dla osób, któe zabukowały więcej niż 3 miesiące temu
4) Dla rezydentów
PRZYKŁADOWE ZNIŻKI: 10% taniej w barze, darmowy parking, trzecia noc 50% taniej, tańsze śniadanie, tańsze pokojonoce, szósta noc gratis, promocja na SPA, golf itp.

Return Visitors:

  • We mark any return visitor as “Returning Visitor” and serve up:
    • Personalized opening slide in the main image window with “Welcome Back” messaging when they come back to the website.
    • Special promotion for return visitors (if such a promotion is available).
    • Personalized visuals on the site aimed to broaden the knowledge about the property’s services and amenities.

DO JAKIEGO TARGETU POWINNIŚMY TRAFIAĆ?

1) szukać w powinowatych branżach, publikować i promować się na treści powiązane z zainteresowaniami (np hotel z polem golfowym),
2) Do osób, które opuściły naszą stronę i szukają dalej (REMARKETING)
3) Do osób, które porównują oferty
4) Do osób na TripAdvisor, HPA,

:)))))) „Today’s sophisticated travel consumers do not trust the “hard” sale, nor are they impressed by “in your face” desktop-era advertising formats like banners, website pop-ups, and sponsored emailers, which are perceived as more intrusive on smartphone and tablet devices. These consumers demand a personalized and highly value-rich marketing approach. They want to be courted and intrigued in order to consider your product or service. They need to be engaged with and by your hotel before booking their stay.”

 

KLIENT BIZNESOWY, PERSONALIZACJA:

  • Different, more business-like look and feel or color schema of the Home Page or the whole website.
  • Different photo rotation on the Home Page e.g. photos with corporate travel theme vs. leisure travel theme (remaining visitors on the site will see the regular photos).
  • Promotional opening slide with a concrete promotion targeting business travelers (e.g. Free Wi-Fi; Free Parking; Extend your stay over the weekend at 50% off, etc.).
  • Opening paragraph on the home page customized for business travelers.
  • Business travel special offers in the Featured Special promo tiles on the website.
  • Reservation Widget: dates defaulted to a typical business travel booking window and day of arrival.
  • Booking engine results (after dates selected) featuring business class accommodations such as executive rooms and suites as well as any business travel specials and promotions.
  • Reservation abandonment and recovery programs featuring business traveler-related messaging and promotions.
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s