Remarketing dynamiczny

Ładujemy do Google listę produktów (zdjęcie, cena, identyfikator)

następnie Google sam decyduje komu wyświetli daną ofertę (na podstawie analizy ruchu od danego użytkownika)

  • nadaje się do sklepów itp…

Plik danych produktu lub usługi
Stwórz plik danych obejmujący wszystkie Twoje produkty lub usługi ze szczegółowymi informacjami o każdej pozycji (unikatowy identyfikator, cena, zdjęcie itp.). Te dane są następnie pobierane z pliku danych do reklam dynamicznych. Jeśli nie jesteś sprzedawcą detalicznym, możesz przesłać plik danych do sekcji danych firmy w udostępnianej bibliotece. Sprzedawcy detaliczni mogą przesłać swój plik danych produktu do Google Merchant Center.

Tag z parametrami niestandardowymi
Dodaj dynamiczny tag remarketingowy z parametrami niestandardowymi do wszystkich stron witryny. Tag dodaje odwiedzających witrynę do list remarketingowych i wiąże ich z unikatowymi identyfikatorami elementów pliku danych, które przeglądali. Tag znajdziesz w sekcji Odbiorcy biblioteki udostępnionej.
Reklamy dynamiczne
Reklamy dynamiczne wykorzystują układy o różnych rozmiarach i formatach na nowoczesne platformy, jak HMTL5 dla urządzeń mobilnych. Reklamy dynamiczne można tworzyć w galerii reklam.
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s