OPTYMALIZACJA REMARKETINGU

– języki: polski i angielski (często klienci mają angielski język interfejsu);
– optymalizacja pod kątem kliknięć – była konwersja, może uda nam się w ten sposób zwiększyć liczbę kliknięć, a to pośrednio przyczyni się do większej konwersji ( dla Hanzy nie zmieniałam, ale jeśli nie poprawią się parametry, też można wprowadzić taką modyfikację);
– ograniczenie liczby wyświetleń do 3 kliknięć – na początek do 5 wyświetleń dziennie – potem można jeszcze zmniejszyć, żeby nie wyświetlać reklam cały czas tym samym osobom;
            „Aby ustawić capping, wchodzimy w ustawienia naszej kampanii i klikamy na dole opcję Wyświetlanie reklam: rotacja reklam, ograniczenie liczby wyświetleń, a następnie Edycję w wierszu Ograniczenie liczby wyświetleń. W panelu, który się pojawia, wybieramy dzienną, tygodniową lub miesięczną liczbę wyświetleń reklamy na jednego użytkownika. Możemy również ustawić capping na poziomie grup reklam i kampanii.”
– banery przy Folwarku są dość delikatne, boję się, że mogą znikać, nie wyróżniają się, w przypadku sali konferencyjnych nie ma nigdzie komunikatu, czego dotyczy oferta.
– tworząc remarketing wybieram zazwyczaj opcję -> zachęcenie do działania -> zakupy w Twojej witrynie (obejmuje remarketing);

ustawiać bardziej doprecyzowane grupy remarketingowe (takie ustawienia są możliwe w Google Analytics). 2 dobre przykłady do wypróbowania : 1) Kierowanie reklam tylko do osób, które odwiedziły więcej niż 1 podstronę, 2) Kierowanie reklam tylko do osób, które odwiedziły 3 podstrony

Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s