prasówka od MArka

Prasówka polska:

– Google Tag Manager dla początkujących – wstęp do zagadnienia od agencji Blue Rank i kilka kolejnych tekstów 

http://bluerank.blogspot.com/2015/09/google-tag-manager-dla-poczatkujacych.html

– Remarketing dynamiczny AdWords z Google Tag Managerem – instrukcja krok po kroku

Tekst pochodzi z: http://bluerank.blogspot.com/2015/10/remarketing-dynamiczny-adwords-z-google.html

– Jak korzystać z Google Tag Assistant Recordings?

http://bluerank.blogspot.com/2015/10/jak-korzystac-z-google-tag-assistant.html

– Obliczone dane – nowość w Google Analytics – Są to metryki definiowane przez użytkownika i obliczane na podstawie istniejących wskaźników, umożliwiając efektywniejszą analizę. Dzięki temu tworzenie nowych zmiennych jest znacznie szybsze niż do tej pory i nie wymaga eksportowania danych do arkusza kalkulacyjnego czy też pisania skryptów kodu.

Tekst pochodzi z: http://bluerank.blogspot.com/2015/10/obliczone-dane-nowosc-w-google-analytics.html

– Rich Snippets i nie tylko – co warto zastosować w celu urozmaicenia wyglądu wyników wyszukiwania serwisu w wyszukiwarce Google?

http://k2search.pl/rich-snippets-i-nie-tylko-%E2%80%93-co-warto-zastosowac-w-celu-urozmaicenia-wygladu-wynikow-wyszukiwania-serwisu-w-wyszukiwarce-google/

– Nie przegap mikromomentów. Mobile cz.1 – wstęp do zagadnienia reklam mobilnych

http://k2search.pl/nie-przegap-mikromomentow-mobile-cz-1/

– Produkty i formaty, które możemy wykorzystać w mobile. Cz. 2 – o tym co możemy wykorzystać w reklamach

http://k2search.pl/produkty-i-formaty-ktore-mozemy-wykorzystac-w-mobile-cz-2/

– Jak osiągać zyski z kampanii PPC – SEMrush – rozwinięcie tematu zyskowności kampanii doczekało się kontynuacji w SEMRush (drugi link)

http://www.adequate.pl/web-analytics/jak-osiagac-zyski-z-kampanii-ppc-semrush

http://www.semrush.com/blog/think-with-google-how-to-drive-profit-with-ppc-campaigns/

– 5 narzędzi analitycznych, które pomogą usprawnić twoją stronę – Analytics i co dalej? trochę o dodatkowych narzędziach analitycznych

http://semahead.pl/blog/5-narzedzi-analitycznych-ktore-pomoga-usprawnic-twoja-strone.html

– Raport Interaktywnie.com “Reklama w internecie 2015 – bardzo duży raport podsumowujący branżę w mijającym roku

http://semahead.pl/blog/raport-interaktywnie-com-reklama-w-internecie-2015.html

– Rozpracuj social media! Wykorzystaj Google Analytics w mediach społecznościowych – co i jak mierzyć w social media?

http://semahead.pl/blog/rozpracuj-social-media-wykorzystaj-google-analytics-w-mediach-spolecznosciowych.html

– Jak stworzyć bloga lub stronę internetową w 30 minut – klient nie ma strony? To nie problem!

http://affmarketing.pl/jak-stworzyc-bloga-lub-strone-internetowa-w-30-minut/

– YOUTUBE RED CZYLI PŁATNA WERSJA SERWISU WIDEO – co to jest YouTube Red i dlaczego jest fajny

http://tube.ad/blog/youtube-red-czyli-platna-wersja-serwisu-wideo/

– KLUB MILIARDERÓW NA YOUTUBE – o nowych miliarderach

http://tube.ad/blog/klub-miliarderow-na-youtube/

– Sprawdzony proces przeprowadzania testów A/B – jak robić testy A/B w skuteczny i owiarygodny sposób

http://www.conversion.pl/blog/proces-przeprowadzania-testy-ab/

– Prezentacje z konferencje Conversions@Google – kilka ciekawych filmów z konferencji gdzie omawiano głównie mobile

http://www.ittechnology.us/prezentacje-z-konferencje-conversionsgoogle/

– Statystyki odbiorców AdWords – praktyczne wykorzystanie – co można wyciągnać z naszych list remarketingowych?

http://www.ittechnology.us/statystyki-odbiorcow-adwords-praktyczne-wykorzystanie/

– Dopasowanie reklam do klienta, czyli jak dotrzeć do najcenniejszych klientów w Google – sporo praktycznych wskazówek dla ustawienia reklam kierowanych na emaile

http://www.ittechnology.us/dopasowanie-reklam-do-klienta-czyli-jak-dotrzec-do-najcenniejszych-klientow-w-google/

– Realny współczynnik odrzuceń w Universal Google Analytics – czym jest realny współczynnik odrzuceń i dlaczego warto go używać

http://www.ittechnology.us/realny-wspolczynnik-odrzucen-w-universal-google-analytics/#more-7735

– 20+ niesamowitych rzeczy, które potrafi Google – trochę ciekawostek 🙂

http://sprawnymarketing.pl/15-mozliwosci-google/

– ANDROID WYKRYJE, CZY JESTEŚ KIEROWCĄ CZY PASAŻEREM SAMOCHODU [PRASÓWKA] –ciekawostka o tym co potrafią dzisiejsze aplikacje 

http://antyweb.pl/android-wykryje-czy-jestes-kierowca-czy-pasazerem-samochodu-prasowka/

– MOCNE UDERZENIE GOOGLE: MILIARDY NA INWESTYCJE, MILIARDY DLA AKCJONARIUSZY –trochę o planach rozwojowych i wynikach finansowych

http://antyweb.pl/mocne-uderzenie-google-miliardy-na-inwestycje-miliardy-dla-akcjonariuszy/

– GOOGLE BĘDZIE FINANSOWAŁ DZIENNIKARSTWO W SIECI. W PULI AŻ 150 MLN EURO – trochę o nowym programie

http://antyweb.pl/google-bedzie-finansowal-dziennikarstwo-w-sieci-w-puli-az-150-mln-euro/

– SMARTFONY GENERUJĄ WIĘCEJ ZAPYTAŃ DO GOOGLE’A NIŻ DESKTOPY. A TY MASZ JUŻ MOBILNĄ STRONĘ WWW?

http://antyweb.pl/smartfony-generuja-wiecej-zapytan-do-googlea-niz-desktopy-a-ty-masz-juz-mobilna-strone-www/

– STRONY MOBILNE JESZCZE NIGDY NIE WCZYTYWAŁY SIĘ TAK SZYBKO. GOOGLE PRZEDSTAWIA PROJEKT ACCELERATED MOBILE PAGES – o przyspieszeniu na mobile

http://antyweb.pl/strony-mobilne-jeszcze-nigdy-nie-wczytywaly-sie-tak-szybko-google-przedstawia-projekt-accelerated-mobile-pages/

– GOOGLE ROZSZERZA SWOJE REKLAMOWE MACKI – GIGANT PODZIELI SIĘ DANYMI Z TWOIM ULUBIONYM SKLEPEM – o Customer match

http://antyweb.pl/google-rozszerza-swoje-reklamowe-macki-gigant-podzieli-sie-danymi-z-twoim-ulubionym-sklepem/

– LIVEBLOG Z KONFERENCJI GOOGLE – PRAGNIEMY NIESPODZIANEK! – relacja na temat nowych Nexusów i Chromecastów

http://antyweb.pl/liveblog-z-konferencji-google-pragniemy-niespodzianek/

– W JAKI SPOSÓB GOOGLE MIERZY RUCH NA POLSKICH DROGACH?

http://antyweb.pl/w-jaki-sposob-google-mierzy-ruch-na-polskich-drogach/

– Chcesz sprzedawać za granicą? Musisz dostosować się do nowych przepisów

http://interaktywnie.com/biznes/newsy/e-commerce/chcesz-sprzedawac-za-granica-musisz-dostosowac-sie-do-nowych-przepisow-251854

– „Mapa Podmiotów Internetowych 2015” od IAB

http://interaktywnie.com/biznes/newsy/agencje-interaktywne/mapa-podmiotow-internetowych-2015-od-iab-251980

– W ciągu sekundy internet powiększa się o 30 GB danych – dynamika wzrostu Internetu

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-i-badania/w-ciagu-sekundy-internet-powieksza-sie-o-30-gb-danych-251975

– Są regiony, w których prawie wszyscy są internautami – ciekawe dane o zasięgu dostępu do sieci w różnych rejonach Polski

http://interaktywnie.com/biznes/newsy/raporty-i-badania/sa-regiony-w-ktorych-prawie-wszyscy-sa-internautami-251968

– Google wspiera innowacje w dziennikarstwie cyfrowym 

http://interaktywnie.com/biznes/newsy/biznes/google-wspiera-innowacje-w-dziennikarstwie-cyfrowym-251966

– Reklama internetowa skończyła 20 lat. Zobacz, jak się zmieniała – krótka historia internetowych reklam

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/marketing-w-nowych-mediach/reklama-internetowa-skonczyla-20-lat-zobacz-jak-sie-zmieniala-251944

– Automatyczne systemy zarządzania kampaniami nie zwalniają z myślenia – świetny tekst o tym co automatyzować można, a czego nie należy

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/wyszukiwarki/automatyczne-systemy-zarzadzania-kampaniami-nie-zwalniaja-z-myslenia-251935

– Zaskakujące badanie: internet to przede wszystkim praca a nie rozrywka

http://interaktywnie.com/biznes/newsy/biznes/zaskakujace-badanie-internet-to-przede-wszystkim-praca-a-nie-rozrywka-251937

– 8 na 10 respondentów poszukuje w internecie informacji lokalnych – o potencjale wyszukiwań lokalnych w polskim Internecie

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/portale/8-na-10-respondentow-poszukuje-w-internecie-informacji-lokalnych-251930

– O ile wzrosła liczba internautów w ciągu dekady?

http://interaktywnie.com/biznes/artykuly/raporty-i-badania/o-ile-wzrosla-liczba-internautow-w-ciagu-dekady-251862

– 1 700 banerów w miesiąc – czy pamiętasz chociaż 1? – banery w sieci zaczynają mieć podobny problem do banerów stacjonarnych

http://nowymarketing.pl/a/7342,1-700-banerow-w-miesiac-czy-pamietasz-chociaz-1

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s