Kampania remarketingowa

Jak utworzyć pierwszą kampanię remarketingową

Kampanie remarketingowe służą do wyświetlania reklam osobom, które wcześniej odwiedziły już Twoją witrynę lub korzystały z Twojej aplikacji. Kampanie te mają dodatkowe ustawienia i raporty umożliwiające docieranie do wcześniejszych użytkowników. Gdy tworzysz kampanię remarketingową po raz pierwszy, musisz też przeprowadzić 2-etapowy proces tworzenia tagów remarketingowych, list i pliku danych.

W tym artykule pokazujemy, jak skonfigurować kampanię remarketingową.

Zanim zaczniesz

Pamiętaj, że Twój tag remarketingowy nie powinien być powiązany z żadnymi informacjami umożliwiającymi identyfikację osobową ani informacjami poufnymi. Remarketingu nie można stosować w przypadku witryn i aplikacji zaliczanych dokategorii poufnych. Jeśli konfigurujesz kampanię remarketingową i umieszczasz w witrynie lub aplikacji mobilnej tag remarketingowy, musisz przestrzegać zasad związanych z reklamami opartymi na zainteresowaniach i lokalizacji.

Instrukcje

  1. Zaloguj się w AdWords.
  2. Kliknij Kampanie.
  3. Kliknij + Kampania i wybierz „Tylko sieć reklamowa”.

    Jeśli nie wiesz, jak utworzyć kampanię remarketingową w sieci wyszukiwania, przeczytaj artykuł Listy remarketingowe AdWords dla reklam w wyszukiwarce – informacje.

  4. Zostaw zaznaczoną opcję „Cele marketingowe” i wybierz „Zakupy w Twojej witrynie”.
  5. Wpisz nazwę kampanii, wybierz strategię ustalania stawek i ustaw budżet.
  6. Kliknij Ustaw remarketing, aby uruchomić 2-stopniowy proces tworzenia tagu remarketingowego i list:
    • Krok 1: AdWords stworzy dla Ciebie tag remarketingowy. Tag remarketingowy witryny lub identyfikator tagu aplikacji mobilnej możesz przesłać e-mailem do siebie lub swojego webmastera wraz z instrukcją, jak go umieścić w witrynie lub aplikacji. Jeśli korzystasz z Google Analytics, zobaczysz pole wyboru; zaznaczenie go umożliwiaużycie kodu śledzenia, który już znajduje się w Twojej witrynie, zamiast tagu.
    • Krok 2: AdWords utworzy na początek listę „Wszyscy użytkownicy”, nie musisz więc tworzyć jej samodzielnie. Lista „Wszyscy użytkownicy” zawiera wszystkich, którzy odwiedzili oznaczone tagiem strony w Twojej witrynie. Później możesz tworzyć nowe listy obejmujące różne grupy użytkowników witryny.
  7. Kliknij Wróć do kampanii.
  8. Kliknij Zapisz i kontynuuj.
  9. Wpisz nazwę grupy reklam i stawkę.
  10. Na karcie Listy remarketingowe znajdziesz listę „Wszyscy użytkownicy” dodaną do grupy reklam.
  11. Kliknij Zapisz i kontynuuj, jeśli chcesz utworzyć reklamy teraz, lub Pomiń tworzenie reklamy, jeśli chcesz zrobić to później. Aby zwiększyć zasięg miejsc docelowych, dodaj zarówno reklamy tekstowe, jak i graficzne w jak największej liczbie rozmiarów. Galeria reklam to łatwy sposób na tworzenie reklam, jeśli nie masz jeszcze żadnych reklam lub chcesz stworzyć nowe.
Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s