DataLayer

DataLayer oddziela warstwę danych od warstwy kodów i możemy go określić jako „serce” Google Tag Managera. w praktyce oznacza to, że nawet jeżeli przykładowo zmienimy wzór adresów URL stron produktu, dzięki stworzonej warstwie danych Google Tag Manager i tak będzie wiedział, gdzie uruchamiać odpowiednie kody Google Analytics.

 

Gotowa specyfikacja warstwy danych trafiła do zespołu IT Skąpiec.pl, który wdrożył ją w kodzie
strony. %
%
Kolejnym zadaniem było stworzenie DataLayer.push – elementów kodu, które informują
Google Tag Managera, że na stronie wydarzyła się akcja. Na podstawie tych sygnałów
Google Tag Manager może np. wywołać zdarzenie Google Analytics, które będzie taką akcję
śledziło. Przykładem może być kliknięcie w przycisk, który nie powoduje przeładowania strony
bądź przewinięcie strony na dół. Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych kodów JavaScript zmiany
te zostały w znakomitej większości wdrożone bez pomocy IT Skąpiec.pl.%

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s