Śledzenie konwersji Google Analytics

1) połączyć konta

2) Włącz udostępnianie danych innym usługom na koncie Google Analytics

1

3) Włącz automatyczne tagowanie na koncie AdWords

Aby włączyć/wyłączyć automatyczne tagowanie:

  1. Zaloguj się na konto AdWords.
  2. Kliknij ikonę kółka zębatego i wybierz Ustawienia konta.
  3. Upewnij się, że jesteś na karcie Ustawienia, i kliknij Edytuj w sekcji Śledzenie.
  4. Zaznacz (włącz) lub wyczyść (wyłącz) pole wyboru Automatyczne tagowanie docelowego adresu URL.
  5. Kliknij Zapisz zmiany.

Edycja ustawień konwersji dla zaimportowanych celów

Po zaimportowaniu cele Analytics można edytować tak samo jak działania konwersji tworzone w AdWord s.

  1. Zaloguj się na konto AdWords na http://adwords.google.pl  .
  2. Kliknij kartę Narzędzia i wybierz Konwersje .
  3. Zaznacz nazwę importowanego celu, który chcesz edytować.
  4. Otwórz kartę Ustawienia i naciśnij przycisk Edytuj ustawienia . (Aby edytować okno konwersji po wyświetleniu, kliknij kolejno kartę Zaawansowane i opcje Edytuj ustawienia ).
  5. Wprowadź zmiany i kliknij przycisk Zapisz .
Advertisements

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s