Pozycjonowanie witryn wielojęzycznych

Jak tego używać? Wyobraźmy sobie następujące wersje witryny:

http://www.przyklad.com/ – główna wersja witryny, po hiszpańsku
http://es-es.przyklad.com/ – wersja kierowana na Hiszpanię, po hiszpańsku,
http://es-mx.przyjlad.com/ – wersja kierowana na Meksyk, po hiszpańsku,
http://en.przyklad.com/ – wersja globalna, po angielsku.

Na każdej tych stron powinniśmy teraz umieścić odniesienia do nich wszystkich:

(pochodzi z http://sprawnymarketing.pl/artykuly/google-ulepsza-obsluge-witryn-wielojezycznych-relalternate/)

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s