zgłaszanie linków (disavow)

(z http://blog.performancemedia.pl/seo/najczestsze-bledy-popelniane-przy-zrzekaniu-sie-linkow-w-narzedziu-disavow-links)
Format wypełniania:

komentarzy (# Komentarz)
wykluczonych domen (domain:zaspamowana.pl)
pojedynczych adresów URL (http://www.linkidlagoogle.pl/podstrona/).

-jeżeli jest dużo linków z jednej domeny najlepiej wykluczyć całą używając komendy: domain:zaspamowana.pl
(bez www i bez http)

-jeżeli przy przesyłaniu pliku wyświetli nam błędy – należy je usunąć i załadować plik od nowa.

PRZY FILTRZE ALGORYTMICZNYM – WYSTARCZA SAMO DISAVOW
PRZY FILTRZE RĘCZNYM – TRZEBA NADROBIĆ I ZDOBYĆ DOBRE LINKI I NAJLEPIEJ RĘCZNIE USUNĄĆ ZŁE LINKI

(z http://wojtektylus.com/co-warto-wiedziec-o-google-disavow-tool/)

— po disavow (zrzeknięciu się linków) linki będą dalej widoczne w Google Webmaster Tools, jednak będą one traktowane jako linki nofollow,
– po disavow całej domeny zgłaszane są automatycznie wersje z www/bez www i subdomeny,
– disavow tool jest obsługiwany algorytmicznie – SQT nie sprawdza tego ręcznie,
– działanie disavow tool ma podobne znaczenie jak rel=cannonical. Przesłanie złych linków to sugestia, nie dyrektywa,
– disavow to nie narzędzie do masowego zgłaszania spamu (nie działa jak spam raport)

-usunięcie wszystkich linków przez google może potrwać nawet kilka miesięcy
-pingować podstrony, na których już nie ma linków, żeby Google to zauważyl

Też czytałam tekst, o którym wspomina Elias – facet celowo zgłosił dosłownie wszystkie linki i pozycja nie drgnęła w ogóle, a od zgłoszenia minęły 2 miesiące. Jego zdaniem Google ma zabezpieczenia przed przypadkowymi zgłoszeniami tego typu, natomiast Razvan Gavrilas ma teorię, wg której ważne jest aby zgłaszane przez webmastera linki pokrywały się w jak największym stopniu z tymi, które Google faktycznie uzna za nienaturalne. Tym samym, jeśli zgłasza się większość dobrych stron, albo 100% linków, zgłoszenie nie spełnia tego warunku i jest ignorowane.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s