pozycjonowanie fanpage

pozycjonowanie fanpagea:    http://www.stronydlafirm.eu/blog,51.htm

„Jeżeli grupa docelowa, do której kierujemy produkt lub usługę znajduje się w przedziale wiekowym 13-45 lat, to jest to bardzo silna rekomendacja na rzecz założenia Fan Page’a.”

pozycjonowanie obrazków:    http://sprawnymarketing.pl/artykuly/pozycjonowanie-obrazkow/

google + i pozycjonowanie : http://sprawnymarketing.pl/artykuly/google-plus-czynniki-rankingowe-google/

treść z: http://www.silesiasem.pl/jak-facebook-wplywa-na-pozycjonowanie

„Lepsze/gorsze linki

Tak jak w przypadku linkowania ze stron internetowych, można znaleźć bardziej i mniej wartościowe miejsca do umieszczenia linku, tak i na Facebooku – moim zdaniem – można znaleźć mniej lub bardziej wartościowe FanPage. Jeśli założymy świeży FanPage – Google musi do niego w jakiś sposób dotrzeć – Facebook posiada katalog stron, lecz katalog ten wyświetla FanPage o największej ilości fanów (przykład: http://www.facebook.com/directory/pages/I). Pozostaje nam dany FanPage podlinkować z zewnątrz lub też wypromować go na Facebook’u, tak aby robot Google do niego trafił.

Popularność zdobywa się poprzez zdobywanie Fanów (osoby, które nas lubią). Wchodząc na dowolny FanPage mamy możliwość podejrzenia, ile osób dany FanPage lubi. Dodatkowo możemy się również dowiedzieć ile osób mówi o tym FanPage oraz w przypadku, gdy FanPage zarejestrowany jest jako miejsce, możemy się dowiedzieć ile osób w danym miejscu było. Dane te możemy wyciągnąć z linku np.: http://graph.facebook.com/silencepl (gdzie po „/” podajemy VanityURL FanPage).

Można zatem postawić hipotezę, że linki z FanPage z większą ilością fanów oraz z większym zaangażowaniem będą lepsze, aniżeli FanPage o niższych parametrach. Tutaj pojawia się zatem pole do popisu dla specjalisty ds. Social Media, aby prowadził FanPage tak, aby to zaangażowanie było jak największe, a my jako specjaliści ds. SEO z niego linkujmy.

Innymi metodami promocji naszego FanPage jest wypowiadanie się jako FanPage na innych stronach. Przez to zaistniejemy w komentarzach, a te, jak pokazywałem wcześniej, są dostrzegane przez Google’a. Istnieje też możliwość, że nasz FanPage polubi inny FanPage. Jednak, aby się tak stało, nasz FanPage musi być ciekawy. Jeśli tak się stanie, link do nas pojawia się w liście polubionych stron przez dany FanPage.”

http://pl.fancop.com/?a=faq&pb=973d24985b41eba39f85aad1f0bd6f5b

Jak sprawdzić prawdziwą ilość +1 dla witryny? Chmurka +1 pokazuje mniej niż mam kliknięć.

Aby sprawdzić ilośc plusów, przejdź na adres https://www.google.com/webmasters/tools/ zaloguj się, wybierz domenę (jeżeli nie masz jej dopisanej, to ją dodaj), następnie z puplitu nawigacyjnego po lewej stronie, rozwiń „Statystyki +1” i kliknij w „Aktywność”. Zaznacz „Wszystkie +1” nad wykresem. Pamiętaj: to czy +1 są widocznie czy nie, jest bez znaczenia z technicznego punktu widzenia pozycjonowania. Najważniejsze są liczby w Webmaster Tools i to one wpływają na pozycję.
Pamiętaj! Strona, która pozycjonujesz musi posiadać przycisk +1 i mieć co najmniej jedno kliknięcie, jakie odbyło się na tej domenie. Od tego momentu GWT zacznie pokazywać zebrane +1 w panelu.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s